פרצו לי לאינסטגרם / פרצו לי לפייסבוק מה עושים?

לדעתי הבעיה זה ש:

פרצו לאינסטגרם שלה האקרים מניגריה,  האקרים עושים באגים שלא יהיה אפשר לשחזר לכן חשוב לא לשלוח להם בטעות דברים לפרטים שלהם שהם הכניסו לחשבון.

וניתקנו את האקרים וכעת יש לה גם אחריות! על החשבון וזמינות מאיתנו בוואטסאפ 0535437008 לטיפול בכל בעיה

נגן וידאו אודות cover-reivew-of-linoy-ashram-on-the-instagram

וניתקנו את האקרים וכעת יש לה גם אחריות! על החשבון וזמינות מאיתנו בוואטסאפ 0535437008 לטיפול בכל בעיה שקשורה לאינסטגרם שלה.

ה24 שעות הראשונות מאז כשפרצו לכם הן הכי קריטיות!

אוקיי... אפשר לדעת למה?

כי כשהאקרים פורצים לכם לאינסטגרם הם בין היתר מחליפים את הפרטים שלכם בפרטים שלהם, הם מחברים לחשבון את הטלפון והאימייל שלהם ככה שכל ניסיון שחזור שלכם כנראה יגרום להאקרים לקבל כל מיני הודעות שאתם מנסים ואז האקרים עושים חסימות לחשבון כדי שלא יהיה אפשר לשחזר, בשעות הראשונות קשה להאקרים לגרום לבאגים ולכן הזמן משחק לטובתם. מה שגם האקרים שולחים הודעות בשמכם לאנשים אחרים ואז כל החברים שלכם מדווחים על החשבון והם חושבים שזה יעזור במשהו אבל ההפך הוא הנכון!!! בגלל כל הדיווחים על החשבון שלכם שנפרץ, אינסטגרם חוסמת לצמיתות את חשבון האינסטגרם שלכם ואתם מאבדים את הסיכויים שתאורטית בכלל יהיה סיכוי שתחזרו חזרה לחשבון האינסטגרם שלכם, אמנם במצב זה יש לנו פתרון ממש מסובך אבל עדיף מלכתחילה כלל לא להגיע למצב דברים זה.

ההמלצה שלנו היא לא להעיר את האקרים ולפנות אלינו לקבלת עזרה מהירה ומקצועית

יש הבדל עצום! אם ניסיתם לשחזר ושלא באשמתכם עשיתם טעויות ושלחתם הודעות לפרטים של האקרים שנמצאים כעת בחשבון, לבין אם עוד לא ניסיתם והאקרים לא יודעים שפניתם לחברת אבטחה מקצועית ולכן יהיה לנו את יתרון ההפתעה!

לקוחות מרוצים!
1
תמיכה זמינה!
1
ביקורות מאומתות!
1

ביקורות חמות

נגן וידאו אודות פרצו לי לאינסטגרם ופרצו לי לפייסבוק מה עושים
נגן וידאו אודות Her Instagram was hacked, and we recovered it from the hack
נגן וידאו אודות פרצו לי לאינסטגרם וסייבר מאיג שחזרו את חשבון האינסטגרם
נגן וידאו אודות חסמו לה את האינסטגרם
נגן וידאו אודות נפרץ לי האינסטגרם וסייבר מאיג שחזרו את החשבון
נגן וידאו אודות פרצו לה לאינסטגרם והיא פנתה אלינו לסייבר מאיג ושיחזרנו את האינסטגרם
נגן וידאו אודות פרצו לי לפייסבוק וגם פרצו לי לאינסטגרם
נגן וידאו אודות פרצו לי לפייסבוק ופניתי ל CYBER MAYG ששחזרו את החשבון הפרוץ
נגן וידאו אודות שחזור חשבון אינסטגרם פרוץ
נגן וידאו אודות פרצו לי לחשבון האינסטגרם
נגן וידאו אודות פרצו לי לאינסטגרם וסייבר מאיג סידרו הכל
נגן וידאו אודות פרצו לאינסטגרם ופרצו גם לפייסבוק של לינוי אשרם

שאלות נפוצות

ההפך, ככל שתחכו כך פוחתים הסיכויים משמעותית שיהיה אפשר לנתק את האקרים והם גורמים לחשבון הנפרץ להאמין שהם הבעלים האמיתיים של החשבון.

האקרים עושים השבתה לחשבון או באג מכוון כדי שלא תצליחו לאתר אותו ובכך לייאש אתכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו לעזרה מקצועית. 

המון האקרים פורצים לחשבונות ישראלים ללא סיבה הגיונית חלקם משנאה וחלקם כדי לקדם השקעות של ביטקוין וישנם כאלו שמבקשים כופר.

הכי חשוב זה לקבל עזרה מקצועית ולא להעיר את האקרים, בדיוק כמו כאשר אתם הייתם בחשבון הייתם מקבלים התראה על כל דבר חשוד ככה גם האקרים מקבלים התראות על כל ניסיון שלכם לאפס סיסמה והם יוצרים חסימות כדי שלא יהיה אפשר לנתק אותם.

כן, כאשר האקרים פורצים הם מקבלים את המידע מה האימייל והטלפון שלך והם יכולים לפרוץ לך לעוד פלטפורמות לכן אנחנו גם נחזיר את החשבון מפריצה וגם נוודא שהמקרה לא יחמיר לעוד פלטפורמות.

האקרים כל הזמן מפתחים מניפולציות כדי לפרוץ למשתמשים, הדרכים השכיחות ביותר הינן דרך התחזות לחברים או דרך בקשת עזרה דרך הרשתות החברתיות.

מעבר לאחריות לפתרון בעיות אבטחה אתם מקבלים תוכניות והטבות שיפחיתו משמעותית את הסיכויים שיהיה אפשרי לפרוץ או לחסום את החשבונות שלכם לא משנה איזו רמת האקרים ינסו לפרוץ לכם.

המחיר יינתן בשיחת טלפון/וואטסאפ אחרי שנבין את חומרת המקרה ומי פרץ לכם ואיך הם הגיעו דווקא אליכם, התשלום רק אחרי שאתם חזרה בחשבון והכל בסדר ועם אבטחה וגיבויים ואחריות!

כל בעיית אבטחה בחשבון תטופל בהתאם לאחריות, רוב המשתמשים בממוצע מנצלים את האחריות בין 5-8 פעמים לקבלת עזרה כאשר החשבון שלהם נחסם או שוב נפרץ או שהם קיבלו השבתה או באגים.

ניתן לשלם באשראי ולפרוס עד 12 תשלומים ללא ריבית, ניתן לשלם גם דרך ביט או פייבוקס או העברה בנקאית.

ביקורות בפייסבוק

חסמו לי את האינסטגרם מה עושים?

נחסם לה האינסטגרם בגלל שאינסטגרם זיהו שהיא השתמשה באינסטהפולו והשביתו לה את האינסטגרם  אפילו שהיא חיכתה יומיים שלמים וכלום לא השתנה ועדיין כשהיא נכנסת היא רואה מסך לבן ואינסטגרם לא עובד.

והסרנו את החסימות וכעת יש לה גם אחריות! על החשבון וזמינות מאיתנו בוואטסאפ 0535437008 לטיפול בכל בעיה שקשורה לאינסטגרם שלה.

חסמו לי את האינסטגרם מה עושים והאם זה יכול להחמיר לחסימה לצמיתות?

מטא עשו עדכון אבטחה הנוקט במדיניות נוקשה ומאוד מחמירה ואפס סובלנות לספאם באינסטגרם, ולפי חוקי האינסטגרם אסור להשתמש באפליקציות צד ג' כדוגמת אינסטהפולו שמראה לך מי נתן או הוריד לך עוקב וככה תוכלי לתפוס אותו על חם ולהוריד לו בחזרה ולא לצאת פראיירית, ואצל מי שהמערכת של אינסטגרם מזהה כי היה חיבור של החשבון לאפליקציית אינסטהפולו, ברגע שהם מזהים שזה המצב הם מיד  חוסמים את חשבון האינסטגרם שלו, וישנם מספר סוגי חסימות לפי דרגות שונות של חסימה, כאשר הגיעו אלינו אנשים שנחסמו בגלל אינסטהפולו ןהם קראו באינטרנט שצריך לחכות אבל לא קרה כלום גם אחרי שהם חיכו וכשהם נכנסו לחשבון עדיין כל המסך היה לבן ואינסטגרם פשוט לא עובדת, ויש כאלה גם שנחסמו לצמיתות ומטא לא נותנת את האפשרות לערער כי מבחינתם עברתן על חוקי האינסטגרם וזה עילה לחסימה לצמיתות, לכן אם נחסמתן היום עדיף שתפנו אלינו כמה שיותר קרוב למועד החסימה, ונטפל בחסימה שקיבלתן כי החסימה עצמה נובעת מהעובדה שאינסטגרם מאמינה כי התקנתן סוג של בוט באינסטגרם האישי שלכן (בפועל רק נכנסתן לאינסטהפולו אבל זה די אותו רעיון) וככל שאינסטגרם רואה שלא הסרתן את הבוט מהחשבון אז זה רק מאמת עבור אינסטגרם את הצורך בחסימה שהיא נתנה לכן וראינו מקרים שזה החמיר לחסימה שבה החשבון כבר לא קיים באינסטגרם בחיפוש ומשם זה כבר סיפור מאוד מסובך אבל אפשרי להחזיר את החשבון מחסימה של אינסטגרם אבל ברור שאנחנו לא רוצים להגיע למצב הזה כי יש מקרים שזה אבוד בסופו של יום זו המערכת של אינסטגרם ואנחנו כמשתמשים הסכמנו לתנאים שלהם כשפתחנו את החשבון אז הכוח בידיים שלהם.

This-is-what-a-block-looks-like-on-Instagram

ביקורות בפייסבוק

פרצו לי לאינסטגרם ולפייסבוק ושינו את המייל ואת הסיסמאות בחשבון

מה לעשות אם פרצו לי לפייסבוק? 

אם נותקתם מהפייסבוק ואתם סבורים שהשתלטו או פרצו לכם לפייסבוק אתם מוזמנים לפנות אלינו במיידי בוואטסאפ 053-543-7008 לקבלת עזרה מיידית, ככל שיעבור הזמן ולא נקבל עזרה מקצועית האקרים גורמים לפלטפורמה להאמין כי הם בעלי הבית של החשבון ובמילים אחרות לא יהיה ניתן לעשות כלום כדי לנתק אותם ולנסות לשחזר.

טעות שאתם עושים כשפרצו לכם לאינסטגרם

מה לעשות אם פרצו לי לפייסבוק? 

אם נותקתם מהפייסבוק ואתם סבורים שהשתלטו או פרצו לכם לפייסבוק אתם מוזמנים לפנות אלינו במיידי בוואטסאפ 053-543-7008 לקבלת עזרה מיידית, ככל שיעבור הזמן ולא נקבל עזרה מקצועית האקרים גורמים לפלטפורמה להאמין כי הם בעלי הבית של החשבון ובמילים אחרות לא יהיה ניתן לעשות כלום כדי לנתק אותם ולנסות לשחזר.

אולם אם יש לכם ספק איך תהיו בטוחים כי אכן פרצו לכם לחשבון הפייסבוק? ולא סתם נתקלתם בבאג ובטעות נותקתם מהחשבון, אתם יכולים לבדוק האם קיבלתם הודעה שהמייל שלכם עדיין קיים בפייסבוק או שהמייל שלכם הוחלף לפני מספר דקות על ידי כתובת מייל חדשה ככה גם לגבי מספר הטלפון שלכם בידקו האם מספר הטלפון קיים עוד בפייסבוק או שאין תוצאות וכתוב שהמספר שלכם אין תוצאות של מנוע החיפוש של פייסבוק שמקשרות את מספר הטלפון לעמוד שלכם, בנסוף תוכלו לבקש מחבר/ה לבדוק בחיפוש בפייסבוק אצלם באפליקציית פייסבוק האם כשהם מחפשים את השם של החשבון שלכם בפייסבוק עולה תוצאה של השם שלכם עם תמונת הפרופיל או שמא אינכם קיימים עוד בתוצאות החיפוש!

 
פריצה לאינסטגרם ופייסבוק שהם מקושרים

מה לעשות אם פרצו לי לאינסטגרם ולפייסבוק? 

הטעויות שרוב האנשים עושים הם שהם לא מודעים לעובדות כי מטא עשתה מספר עדכונים בשנת 2024 שמשנים את כל כללי המשחק וכל האנשים שלא מעודכנים וטוענים שהם "מומחי אבטחה וסייבר" ממליצים לאדם הסביר שנפרצו לו החשבונות המלצות רשלניות שיגרמו לו לאבד את החשבונות שלו לצמיתות! 1 מטא עשתה עדכון שחשבון שיקבלו עליו דיווחים רבים שהוא נפרץ לא רק שזה לא יעזור לבעליו לחזור לחשבון אלא החשבון יחסם לצמיתות בטענה של חשבון שעובר על ספאם והנחיות הקהילה של מטא הלא הם אינסטגרם ופייסבוק, בעבר היה נהוג שצריך לדווח על חשבון אינסטגרם שנפרץ אבל המציאות כיום היא שמגיעים אלינו מקרים רבים למשל שפרצו לאינסטגרם של רוני בשעה 10:00 בבוקר, רוני עושה כל טעות אפשרית 1 היא מבקשת מהחברים שלה לדווח על האינסטגרם שלה שזהו חשבון פרוץ, לכאורה נשמע הדבר ההגיוני לעשות לא כך? אלא שאת מטא זה ממש לא מעניין מי פרץ למי פרצו למה וככה אלא הפתרון שהיא נותנת הינו לחסום את החשבון לצמיתות בטענה של ספאם, ובפחות מ50% מהמקרים 1 כל הדיווחים לא עובדים והחשבון הפרוץ  נשאר כמו שהוא אולי גם הוא היה בדרך להיחסם אבל האקר הקדים תרופה למכה והצליח לאמת שהוא אדם אמיתי בחשבון בין עם זה על ידי קוד וכו' . 2 החשבון נחסם לצמיתות והלך החשבון  סופית, אגב אם זה כבר קרה לכם תוכלו לפנות אלינו לווצאפ 053-53-7008 לקבלת ייעוץ והצעת מחיר עבור העורכי דין שלנו שיכולים להחזיר חשבון פייסבוק ואינסטגרם שנפרצו ונחסמו לצמיתות,  בכל אופן טעות מספר 2 רוני מחליטה  לנסות לשחזר לבד ושולחת קודים בטעות לפרטים של האקרים שמחוברים במקום הפרטים שלה אבל היא טוענת שהיא הייתה בטוחה שהפרטים שלה נמצאים ומחוברים לחשבונות, הלו פרצו לך אם עוד לא הבנת וזה הבסיס להגדרת מקרה של פריצה, הדבר הראשון שהאקרים שפורצים לך עושים זה להחליף את הפרטים שלך שבחשבון לפרטים פיקטייבים שלהם, למשל ברוב המקרים נראה התחלה וסיומת של כתובת אימייל מפוקפקת אבל לרוב הטלפון של האקרים שהם שמים בחשבון הינו טלפון שמסגיר את ארץ המוצא שלהם! 

 
פרצו לי לאינסטגרם ופרצו לי לפייסבוק מה לא לעשות

מה לעשות אם פרצו לי לאינסטגרם ולפייסבוק? 

טעות מספר 3: רוני לאחר שעות שבהם קיבלה מטר של הודעות מחברים החל מהצבא ועד למכרים מהבית ספר היסודי, כן האקרים  שפרצו עושים אוטומציה שתשלח הודעות ספאם לכל החברים של רוני גם אלו שלא דיברה איתם שנים אבל הם עוקבים אחריה מהעבר או שממש פעם דיברה איתם באינסטגרם, ועברו על רוני שעות של חרדה ואי נוחות בכך שהאקר ממדינה זרה עושה ככל העולה על רוחו בזהות שלה ובחשבון שלה ובתמונות שלה, כן האקרים לוקחים תמונות של האדם הפרטי שאליו שייך החשבון אל דאגה גם אם לא פרסתם פוסטים הם יקחו תמונות פרטיות שלכם מהארכיון  ויפרסמו עליהם שאתם ממליצים לכולם להשקיע בביטקוין והנה התמונה שלכם עם ההמלצה אמורה לשדר אמינות, בחזרה לרוני שסוף סוף מחליטה לפנות לגורם מקצועי וכאן עוד טעות של הרבה אנשים!!! זו אגב הטעות שמחסלת הכי הרבה חשבונות!

 
פרצו לי לאינסטגרם ומיד פרצו לי לפייסבוק טעות מספר 4 קרקע בתולית

מה לעשות אם פרצו לי לאינסטגרם ולפייסבוק? 

טעות מספר 4: יש הבדל עצום אם מהרגע שפרצו לכם לאינסטגרם או פרצו לכם לפייסבוק ולא עשיתם ראש בקיר ונתתם לחרדות להשתלט עליכם ופניתם אלינו לגורם מקצועי שיפתור את הבעיה כאשר הקרקע בתולית, זאת אומרת לא עשיתם כל ניסיון לשחזור ולא לחצתם על כפתורים סתם ולא הערתם את האקרים, כן למי שלא הבין כמו שמקודם כל פעולה לא מקצועית ורשלנית שהיו עושים כדי לנסות לפרוץ לכם בקלאמזיות הייתם מיד מקבלים עליה התראה כעת התהפכו היוצרות וכעת האקרים ששולטים בחשבון מקבלים התראות על כל ניסיון שלכם לבקש קודים או לנסות לשחזר ולכן רוב מוחלט של האקרים כשהם מקבלים התראות על נסיונות בנוגע לחשבון , האקרים הטורקים עשוים באגים שכפתורים באפלקציה לא יעבדו לכם תלחצו גם 100 פעם ולא תעברו לדף הבא, חלקם עושים באגים שתתקבל הודעת שגיאה גם באינסטגרם וגם בפייסבוק, וחלקם עושים שהמכשיר האייפון / אנדרואיד שלכם פשוט לא יזכור אתכם יותר! בחזרה לעניינו, אם לא עשיתם טעויות ראש בקיר והבנתם שאין טעם להעיר את האקרים שבפנים אבל רוני למשל שפרצו לה בשעה 10:00 בדוגמא שלפנינו לא עשתה טעויות של להעיר את האקרים שבחשבון אבל מנגד חשבה שאם היא תחכה זה יחלוף.. ממש גאונות בטוחה שחשבת על זה לבד? והנה הגיעה לה השעה 14:00 והפטנט של לחכות משום מה לא עובד .. היא סוף סוף מחליטה לפנות אלינו לסייבר מאיג בוואטסאפ, העניין הוא שלא כל חשבון הוא בר שחזור והרבה חשבונות שנפרצו קשה עד בלתי אפשרי לשחזר  וחייבים להיות מאוד מדויקים בתהליך,רוני פונה אלינו והיו לנו הרבה מקרים כאלו : הדו שיח הוא כזה: רוני: היי סייבר מאיג פרצו לי לאינסטגרם מה אפשר לעשות? נציג: עונים היי רוני לפני כמה זמן פרצו לך? ומה שם החשבון באינסטגרם? רוני: פרצו לי בבוקר והשם של החשבון זה …. נציג: בודק לך. היי רוני החשבון שהזכרת לא קיים בחיפוש באינסטגרם, תבדקי גם דרך חברה שעקבה אחריך ביום יום ותעדכני אותי אם אני צודק. רוני: כן בדקתי הרגע עם חברה האינסטגרם לא קיים בחיפוש איך זה יכול להיות הרי לא אמרתי לאנשים לדווח ולא עשיתי פעולות להעיר את האקרים שבפנים, נציג: אבל שכחת את מרכיב הזמן שאינסטגרם חוסמת את החשבון לצמיתות על זה שהאקרים שולחים לאנשים הודעות של ספאם ומעלים תמונות פרטיות עם טענות של מידע מוטעה ולכם אינסטגרם חוסמת את החשבון לצמיתות, רוני: אז מה אני יכולה לעשות? נציג: טכנית החשבון שלך אבוד היית צריכה לפנות אלינו בזמן סביר מהרגע שפרצו לך ולא להשתאות ולבזבז את הזמן כעת נשאר רק הפתרון האחרון שאפשר לנסות לשחזר את האינסטגרם מפריצה וחסימה לצמיתות על ידי עורכי הדין שלנו אבל זה תהליך שונה ומורכב  שלוקח לפחות שבוע וחצי אם לא יותר סטטיסטית.

פרצו לי לפייסבוק מה עושים במצב כזה?

פרצו לי לפייסבוק מה עושים? ישנם מספר קבוצות של האקרים שפורצים לחשבונות פייסבוק של אנשים, חלקם מבקשים כופר שגם אם תשלמו לא תקבלו חזרה את החשבון, וחלקם פרצו לכם לפייסבוק רק כדי להרוס את החשבון ולשלוח ולהפיץ ספאם לכל החברים שלכם, היה ואתם בעלי דפים עסקיים בפייסבוק או בעלי קבוצת פייסבוק, אם האקרים יחליטו להסיר אתכם כמנהלים זה יהיה מאוד מסובך עד לרמת הבלתי אפשרי לשחזר, לכן אם אתם חוששים כי פרצו לכם לפייסבוק ככל שתפנו אלינו יותר מהר ככה הסיכויים גוברים שיהיה מה לעשות ולשחזר את חשבון הפייסבוק הפרוץ, מוזמנים לפנות אלינו בוואטסאפ 053-543-7008 ונשמח לעזור.

למה פרצו לי לפייסבוק?

אולי אתם נתקלים בתופעה הזו ממש לראשונה ולכן זה נראה לכן מצב חריג, אבל בפועל ההפך הוא הנכון כמעט בכל יום בעולם בכלל ובישראל בפרט נפרצים חשבונות אינסטגרם וחשבונות פייסבוק על ידי האקרים ממדינות עולם שלישי ומדינות אויב ששם אין באמת אכיפה על פשעי הסייבר האלה ולכן כמעט בלתי אפשרי להגיע ולהניח את היד על אותם מבצעי פשעי סייבר, אז כמו שהבנתם לעצור את האקרים לא בהכרח מטרה רלוונטית אבל התופה שפורצים לחשבונות פייסבןק הינה תופעה שכיחה  ולכן אתם יכולים להירגע שלא מדובר במעשה מכוון ספציפית לחשבון שלכם אלא עבור הפורץ אתם רק עוד יום במשרד.

אם אחכה אז חשבון הפייסבוק יסתדר?

ההפך הוא הנכון ככל שעובר הזמן הסיכויים שלכם לחזור לחשבון שלכם פוחתים משמעותית, בעיקר בשעות הראשונות זאת אומרת דווקא ב24 שעות הראשונות מאז שפרצו לכם עוד יש לכם סיכוי סביר שתפנו לעזרה מקצועית ויהיה ניתן תאורטית לשחזר מפריצה את חשבון הפייסבוק שלכם, אולם אם התמהמהתם ולא השלמתם עם המצב ועברו השעות או גרוע מכך עשיתם טעויות "ראש בקיר" וניסתם לבקש קודים כדי לנסות לאפס סיסמה ועדיין לא הבנתם שכל האקר מתחיל יודע שכשהוא פורץ לחשבון פייסבוק של אדם אחר הדברים הראשונים שהוא עושה זה לשנות סיסמה בחשבון ולשנות את הפרטים שלכם לשלו כמו מספר טלפון וכתובת אימייל, לכן אם הערתם את האקרים ולא השכלתם להבין שלשלוח להם קודים לפרטים שלהם יכול רק לפגוע עוד יותר בסיכוים שאי פעם תחזרו לחשבון הפייסבוק שנפרץ לכם זה עתה, יכול להיות שהדבר שיציל אתכם בשלב זה הוא לפנות לעזרה מקצועית.

האם אוכל לחזור לחשבון הפייסבוק שלי שנפרץ?

לא בהכרח, לא כל חשבון שנפרץ אפשר להחזיר מפריצה! לכן חשוב לפנות אלינו בוואטסאפ כמה שיותר מהר מהרגע שפרצו לכם לקבלת עזרה מקצועית, האקרים מצד אחד לא פראיירים וערוכים לכך שתנסו לפנות לכל מיני אנשים שקוראים לעצמם מומחים שגובים אלפי שקלים בטענה שהם יכולים לעזור לכם לחזור לחשבון אבל ההפך הוא הנכון, במהלך השנים נתקלנו במאות מקרים של חשבונות פייסבוק פרוצים חלקם חשבונות פרטיים או עסקיים עם ערך רב הייקר לבעליהן והטעות שעשו בעלי החשבון היא או שהם חיכו יותר מ24 שעות עד שהחלו להתעשת ולנסות לחפש פתרון וחלק פנו לאותם חובבנים שטוענים שהם יכולים להחזיר את חשבון הפייסבוק מפריצה כמובן ללא הוכחות וללא המלצות  ואלו עשו יותר נזק וקבעו סופית את העובדה שהחשבון אבוד ואי אפשר לשחזר אותו מפריצה, מצד שני הפלטפורמות עצמן גם לא עוזרות במקרים כאלו ואכן גם מקשות יותר ויותר על כל ניסיון חובבני לחזור לחשבון הפייסבוק הפרוץ.

למה כל כך מסובך לשחזר חשבון פייסבוק שנפרץ?

מצד אחד האקרים שפרצו לכם לחשבון הפייסבוק מונעים ממכם את היכולת לומר לפלטפורמה כי פרצו לכם לחשבון וסיכויים גבוהים שהאפליקציה לעולם לא ידעו בכלל שפרצו לכם, אם אדם שולח הודעות מוזרות לאנשים אז נסווג אותו כחשבון פרוץ? לא יש אנשים מוזרים וזה חלק מהעולם לכן גם כאשר פרצו לכם לפייסבוק אין באמת סממן כזה או אחר שהפלטפורמה אמורה לבד להבין שפרצו לכם לחשבון הפייסבוק, 2 ומצד שני הפלטפורמה עובדת בגרף עולה שככל שעוברים השנים הם נוקטים בפחות סובלנות ופחות מרחב תמרון כדי שכביכול יהיה יותר קשה לפרוץ לאדם הסביר לחשבון הפייסבוק אבל ביחד עם זה האקרים כאשר הם כבר פרצו לכם לפייסבוק אז כעת כל הנהלים המחמירים הללו משחקים לטובתם, הרי הפלטפורמה לא יודעת שפרצו לכם לפייסבוק וכעת התהפכו היוצרות ואתם אלו שרוצים להשיג גישה אמנם בחזרה לחשבון שאדם אחר האקר אם תרצו מחזיק בו ושולט עליו ומקבל התראה על כל ניסיון חובבני שלכם לבקש קוד איפוס סימה לפרטים שלו שהוא שם שהחליפו את הפרטים שלכם וככל שעובר הזמן הפלטפורמה מאמינה כי הפרטים של האקרים הם הכניסו לחשבון שלכם הם אלו הפרטים הנכונים.

ביקורות אותנטיות של אנשים שהצלחנו להחזיר להם את האינסטגרם והפייסבוק שנפרצו

נגן וידאו אודות פרצו לי לפייסבוק וגם פרצו לי לאינסטגרם
נגן וידאו אודות פרצו לי לאינסטגרם וסייבר מאיג שחזרו את חשבון האינסטגרם
נגן וידאו אודות חסמו לה את האינסטגרם
נגן וידאו אודות פרצו לאינסטגרם ופרצו גם לפייסבוק של לינוי אשרם
נגן וידאו אודות פרצו לי לחשבון האינסטגרם

מה לא לעשות אם פרצו לי לאינסטגרם?

למה פרצו לי לאינסטגרם?

פרצו לי לאינסטגרם מתברר שיש קבוצות של האקרים ממדינות אויב כמו טורקיה או ניגריה שפורצים לחשבונות אינסטגרם ופייסבוק של ישראלים ומוחקים להם את החשבונות או לחילופין מציעים את החשבונות לכל המרבה במחיר ורוב החשבונות נמחקים לצמיתות תוך שעות ספורות בגלל התכנים שהאקרים מפרסמים בחשבון ולכן אינסטגרם חוסמת את החשבון לצמיתות בסיווג של ספאם שפורסם לטענתם בחשבון

איך לדעת אם האקרים מנסים לפרוץ לחשבון האינסטגרם שלנו?

אם כבר איבדתם גישה לחשבון וקיבלת את ההודעה הבאה "יתכן שבעל החשבון שינה את הסיסמה" אבל רגע אני בעל החשבון?! ונשאר לכם כפתור התנתקות ללחוץ עלי. זה שלא תלחצו לא אומר שאתם כבר מזמן בחוץ, אבל האם יש סימנים מקדימים אחרים כדי לדעת האם פרצו לי וניתקו אותי מחשבון האינסטגרם שלי? הסימן הראשון האו שגם אם אינסטגרם לא פתוחה לכם ברשימת הכרטיסיות הפתוחות ואכן מישהו פרץ לכם לאינסטגרם ושינה את הסיסמה שלכם אתם תקבלו הודעת מייל מאינסטגרם זה שלוח אוטומטית אין טעם להגיב למייל הזה, security@mail.instagram.com ויהיו מספר הודעות 1 הודעה שמישהו שינה את הסיסמה שלכם. או 2 הודעה שמישהו שינה את כתובת המייל שלכם לכתובת שלו, כן היא תהיה גלויה בפניכם או 3 תקבלו הודעות מחברים  שמישהו כתב בביו שלכם דברים מוזרים ושם קישור לטלגרם שלו, 4 או שפרסמו לכם בחשבון פוסטים וסטוריז שהרווחתם סכומי עתק של כסף בדרך כלל סכומים הנעים בין 30 אלף ל50 אלף אחרי שהבאתם את המכה בביטקווין ושאתם סוחרי קריפטו ממולחים.

מה לעשות אם האקרים מחקו את חשבון האינסטגרם שלי אחרי שהם פרצו אליו וכעת לא מוצאים אותי בחיפוש באינסטגרם? 

נפוץ יותר כשהאקרים מטורקיה או סינגפור פרצו לכם ובמקרים כאלו האקרים שפרצו לכם מוחקים את כל הפוסטים שבחשבון האינסטגרם שלכם יתכן ואף תראו שאין עוקבים או נעקבים וגם אין תמונת פרופיל ושם החשבון שלכם באינסטגרם השתנה כעת לשם INSTAGRAM USER  יש גם מקרים בהם האקרים רוצים כופר לכן הם ישביו את החשבון השבתה זמנית או שהאקרים שפרצו מחליטים למחוק את חשבון האינסטגרם שלכם לגמרי אבל אם אתם מבחינים כי האקרים שפרצו לכם לאינסטגרם מה שנקרא ריחמו ומחקו לא הכל אלא רק חלק מהתכנים כמו הפוסטים וההייליטס שבחשבון שלכם ואתם כן מצליחים לראות חלק מו החומרים שלכם אז ניתן לומר שתאורטית יהיה לנו את האפשרות לעזור ולשחזר את כל הפוסטים וההיילייטס שהיו בחשבון אינסטגרם שנפרץ כמובן שנצטרך קודם לנתק את האקרים שפרצו לכם ורק אז נוכל להתקדם לשלב הזה, אם נצליח לשחזר יחסית מהר מהרגע שפרצו לכם עד 24 שעות אתם תקבלו בחזרה את כל הפוסטים שלכם כי יש מקרים בהם לפוסטים לוקח להימחק לצמיתות לפחות  חודש ולכן אחרי שנשחזר את החשבון מפריצה נוכל גם לשחזר את החומרים שהיו בחשבון האינסטגרם שנפרץ. לעומת זאת

אם חשבון האינסטגרם שלכם נמחק לצמיתות

אז במקרה כזה ייתכן לומר שנצטרך פתרון אחר הרבה יותר מורכב ולוקח לזה בערך שבועיים, כי כאשר האדם הסביר מוחק חשבון אינסטגרם שבבעלותו הוא מקבל הודעה ישירה מאינסטגרם שמתריעה בפניו כי: בזמן שאתה מוחק לצמיתות את חשבון האינסטגרם שלך אז קח בחשבון כי הפרופיל שלך וכל החומרים לרבות התמונות והפוסטים והסרטונים והרילס כמובן שגם התגובות והלייקים והעוקבים שלכם וההתכתבויות האישיות שלכם בחשבון האינסטגרם ימחקו לצמיתות, אמנם נוכל לשחזר את זה אבל בתהליך ארוך מהממוצע מהרגיל ומסורבל פי כמה. כן תוכלו מיד לאחרי מחיקת חשבון האינסטגרם שלכם להשתמש שוב בחשבון החדש עם אותו מספר טלפון וגם אותה כתובת מייל שבה השתמשתם בחשבון הקודם אבל קחו בחשבון  שלא תוכלו לחזור ולקבל את אותו שם משתמש שהיה ייחודיי לכם באינסטגרם ובטח שלא את כל החומרים שהיו לכם בעבר בחשבון האינסטגרם הקודם שלכם,

חשוב להדגיש כי יש חלון הזדמנויות שבו אתם עדיין יכולים תאורטית לנסות ולשחזר את חשבון האינסטגרם ממחיקה שעשיתם, אם אתם או מישהו אחר  מחקתם את חשבון האינסטגרם שלכם אז יש לכם החל מאותו הרגע חודש ימים לנסות לפנות לאינסטגרם כדי להסביר לאינסטגרם שלא אתם אלו שמחקתם את החשבון ולהתחנן אליהם שינסו להחזיר את החשבון אינסטגרם  שלכם, אינסטגרם עצמם טוענים שהם במהלך החודש הראשון ממחיקת חשבון האינסטגרם שלכם הם עדיין מאחסנים את הנתונים של החשבון אינסטגרם שלכם, אבל קחו בחשבון כי מדובר על הליך סופר מורכב הדורש זמן המתנה מאוד ארוכה אם בכלל תקבלו מענה ואכן קיים סיכוי סביר שלא תקבלו מענה היות ולאינסטגרם אין שירות לקוחות לתמיכה טכנית למקרים של פריצות, ואם עברו חודש ימים מזמן מחיקת חשבון האינסטגרם שלכם ניתן לומר שהמקרה אבוד ואנחנו בתהליך מורכב מאוד שלוקח כמה שבועות אולי נצליח לשחזר את חשבון האינסטגרם שלכם.

האקרים כבר יודעים מראש שתנסו לשחזר לבד!

האמת שהם בונים על זה כי זה הדרך הבטוחה שלכם לאבד את החשבון בכך שלא תעזרו בחברת אבטחת מידע מקצועית לרשתות החברתיות כמותנו, האקרים שפורצים  לכולנו יודעים סטטיסטית שיהיו כמה וכמה חכמולוגים שטוענים שהם החבר "הגאון מחשבים" שכל אחד צריך וב60% מהמקרים של אנשים שניסו לשחזר לבד או עם עוד חברים הם עשו ראש בקיר והעירו את האקרים שבתוך החשבון וגרמו לכך שלא ניתן יהיה לשחזר את חשבון האינסטגרם שלכם מפריצה! ומעבר למצב הפריצה הקיים גם נוספו מלא באגים של כפתורים שפשוט לא עובדים וכשאר לוחצים עליהם מופיעה הודעת שגיאה של ERROR  לכל המלומדים שטוענים שאימות דו שלבי זה הצעקה האחרונה ברשתות החברתיות החל מינואר 2024 המשפט הזה הפך לבדיחה אצל כל האקר מתחיל שקצת יודע מה בערך הוא עושה ויכול בקלות

ואפשר לעקוף כל סיסמה או אימות דו שלבי שתגדירו

כן הגיעו אלינו מאות מקרים אבודים של אנשים שניסו לשחזר לבד רק שכחתם שלא תמיד אפשר לנקות את כל הבלגן שהאקרים עשו ואתם הוספתם חטא על פשע והערתם אותם בניסיונות שחזור לבד , ולכן אין ערובה לכלום ואין שיטה אחת שניתן להצביע עליה שהיא חסינה ואף אחת מהשיטות להגנה על חשבון האינסטגרם או חשבון הפייסבוק שלכם אינה בטוחה לחלוטין מפני פריצות, ולכן עם כל ההשתדלות ושמירה על שיטות העבודה המומלצות על ידי בלוגרים למיניהם שקראו כתבה ישנה כן 2023 כבר לא רלוונטית מבחינת אבטחת אינסטגרם הרבה דברים השתנו! יש את השיטה הלא פופולארית ומייגעת בה אתם יכולים גם להוריד את הנתונים שלכם באינסטגרם ובפייסבוק מדי רבעון כדי לשמור את החומרים שבארכיון של הפוסטים וסטוריז שהעלתם במהלך הזמנים, בתרחיש הזה אם פרצו לכם לאינסטגרם ובסופו של דבר אתם מוותרים על החשבון להאקרים שישלחו שם הודעות לאנשים ויעשו שימוש בתמונות האישיות שלכם והגעתם למסקנה שצריך לבנות מחדש את החשבון שלכם הכל מחדש אז כן אולי החומרים של התמונות והסטוריז שלכם באינסטגרם קיימים לכם אבל אינסטגרם זה הרבה יותר ממאגר תמונות אלא כל ההתכתבויות שלכם שנים והעוקבים והחברים שצברתם ירדו לטמיון אז לנסות לגבות חומרים לא רעיון כל כך מושלם בסופו של דבר. תזכרו כאשר פרצו לכם לאינסטגרם או פרצו לכם לפייסבוק אם אתם מדמיינים את עצמכם חזרה בחשבון כבר באותו היום ועם אחריות על כך תפנו אלינו לווצאפ 0535437008 ככל שתפנו יותר קרוב למועד הפריצה כך קיימים הסיכויים תאורטית שיש מה לעשות ויש עם מה ועל מה להילחם!

ביקורות של לקוחות שפרצו להם לאינסטגרם

נגן וידאו אודות פרצו לי לפייסבוק ופניתי ל CYBER MAYG ששחזרו את החשבון הפרוץ
נגן וידאו אודות נחסם לי האינסטגרם
נגן וידאו אודות פרצו לי לחשבון האינסטגרם
נגן וידאו אודות פרצו לאינסטגרם ופרצו גם לפייסבוק של לינוי אשרם
נגן וידאו אודות פרצו לי לפייסבוק וגם פרצו לי לאינסטגרם
error: The content is protected by copyright