חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
פרצו לי לאינסטגרם ולפייסבוק ושינו את המייל ואת הסיסמאות בחשבון

מה לעשות אם פרצו לי לפייסבוק? 

אם נותקתם מהפייסבוק ואתם סבורים שהשתלטו או פרצו לכם לפייסבוק אתם מוזמנים לפנות אלינו במיידי בוואטסאפ 053-543-7008 לקבלת עזרה מיידית, ככל שיעבור הזמן ולא נקבל עזרה מקצועית האקרים גורמים לפלטפורמה להאמין כי הם בעלי הבית של החשבון ובמילים אחרות לא יהיה ניתן לעשות כלום כדי לנתק אותם ולנסות לשחזר.

טעות שאתם עושים כשפרצו לכם לאינסטגרם

מה לעשות אם פרצו לי לפייסבוק? 

אם נותקתם מהפייסבוק ואתם סבורים שהשתלטו או פרצו לכם לפייסבוק אתם מוזמנים לפנות אלינו במיידי בוואטסאפ 053-543-7008 לקבלת עזרה מיידית, ככל שיעבור הזמן ולא נקבל עזרה מקצועית האקרים גורמים לפלטפורמה להאמין כי הם בעלי הבית של החשבון ובמילים אחרות לא יהיה ניתן לעשות כלום כדי לנתק אותם ולנסות לשחזר.

אולם אם יש לכם ספק איך תהיו בטוחים כי אכן פרצו לכם לחשבון הפייסבוק? ולא סתם נתקלתם בבאג ובטעות נותקתם מהחשבון, אתם יכולים לבדוק האם קיבלתם הודעה שהמייל שלכם עדיין קיים בפייסבוק או שהמייל שלכם הוחלף לפני מספר דקות על ידי כתובת מייל חדשה ככה גם לגבי מספר הטלפון שלכם בידקו האם מספר הטלפון קיים עוד בפייסבוק או שאין תוצאות וכתוב שהמספר שלכם אין תוצאות של מנוע החיפוש של פייסבוק שמקשרות את מספר הטלפון לעמוד שלכם, בנסוף תוכלו לבקש מחבר/ה לבדוק בחיפוש בפייסבוק אצלם באפליקציית פייסבוק האם כשהם מחפשים את השם של החשבון שלכם בפייסבוק עולה תוצאה של השם שלכם עם תמונת הפרופיל או שמא אינכם קיימים עוד בתוצאות החיפוש!

 
פריצה לאינסטגרם ופייסבוק שהם מקושרים

מה לעשות אם פרצו לי לאינסטגרם ולפייסבוק? 

הטעויות שרוב האנשים עושים הם שהם לא מודעים לעובדות כי מטא עשתה מספר עדכונים בשנת 2024 שמשנים את כל כללי המשחק וכל האנשים שלא מעודכנים וטוענים שהם "מומחי אבטחה וסייבר" ממליצים לאדם הסביר שנפרצו לו החשבונות המלצות רשלניות שיגרמו לו לאבד את החשבונות שלו לצמיתות! 1 מטא עשתה עדכון שחשבון שיקבלו עליו דיווחים רבים שהוא נפרץ לא רק שזה לא יעזור לבעליו לחזור לחשבון אלא החשבון יחסם לצמיתות בטענה של חשבון שעובר על ספאם והנחיות הקהילה של מטא הלא הם אינסטגרם ופייסבוק, בעבר היה נהוג שצריך לדווח על חשבון אינסטגרם שנפרץ אבל המציאות כיום היא שמגיעים אלינו מקרים רבים למשל שפרצו לאינסטגרם של רוני בשעה 10:00 בבוקר, רוני עושה כל טעות אפשרית 1 היא מבקשת מהחברים שלה לדווח על האינסטגרם שלה שזהו חשבון פרוץ, לכאורה נשמע הדבר ההגיוני לעשות לא כך? אלא שאת מטא זה ממש לא מעניין מי פרץ למי פרצו למה וככה אלא הפתרון שהיא נותנת הינו לחסום את החשבון לצמיתות בטענה של ספאם, ובפחות מ50% מהמקרים 1 כל הדיווחים לא עובדים והחשבון הפרוץ  נשאר כמו שהוא אולי גם הוא היה בדרך להיחסם אבל האקר הקדים תרופה למכה והצליח לאמת שהוא אדם אמיתי בחשבון בין עם זה על ידי קוד וכו' . 2 החשבון נחסם לצמיתות והלך החשבון  סופית, אגב אם זה כבר קרה לכם תוכלו לפנות אלינו לווצאפ 053-53-7008 לקבלת ייעוץ והצעת מחיר עבור העורכי דין שלנו שיכולים להחזיר חשבון פייסבוק ואינסטגרם שנפרצו ונחסמו לצמיתות,  בכל אופן טעות מספר 2 רוני מחליטה  לנסות לשחזר לבד ושולחת קודים בטעות לפרטים של האקרים שמחוברים במקום הפרטים שלה אבל היא טוענת שהיא הייתה בטוחה שהפרטים שלה נמצאים ומחוברים לחשבונות, הלו פרצו לך אם עוד לא הבנת וזה הבסיס להגדרת מקרה של פריצה, הדבר הראשון שהאקרים שפורצים לך עושים זה להחליף את הפרטים שלך שבחשבון לפרטים פיקטייבים שלהם, למשל ברוב המקרים נראה התחלה וסיומת של כתובת אימייל מפוקפקת אבל לרוב הטלפון של האקרים שהם שמים בחשבון הינו טלפון שמסגיר את ארץ המוצא שלהם! 

 
פרצו לי לאינסטגרם ופרצו לי לפייסבוק מה לא לעשות

מה לעשות אם פרצו לי לאינסטגרם ולפייסבוק? 

טעות מספר 3: רוני לאחר שעות שבהם קיבלה מטר של הודעות מחברים החל מהצבא ועד למכרים מהבית ספר היסודי, כן האקרים  שפרצו עושים אוטומציה שתשלח הודעות ספאם לכל החברים של רוני גם אלו שלא דיברה איתם שנים אבל הם עוקבים אחריה מהעבר או שממש פעם דיברה איתם באינסטגרם, ועברו על רוני שעות של חרדה ואי נוחות בכך שהאקר ממדינה זרה עושה ככל העולה על רוחו בזהות שלה ובחשבון שלה ובתמונות שלה, כן האקרים לוקחים תמונות של האדם הפרטי שאליו שייך החשבון אל דאגה גם אם לא פרסתם פוסטים הם יקחו תמונות פרטיות שלכם מהארכיון  ויפרסמו עליהם שאתם ממליצים לכולם להשקיע בביטקוין והנה התמונה שלכם עם ההמלצה אמורה לשדר אמינות, בחזרה לרוני שסוף סוף מחליטה לפנות לגורם מקצועי וכאן עוד טעות של הרבה אנשים!!! זו אגב הטעות שמחסלת הכי הרבה חשבונות!

 
פרצו לי לאינסטגרם ומיד פרצו לי לפייסבוק טעות מספר 4 קרקע בתולית

מה לעשות אם פרצו לי לאינסטגרם ולפייסבוק? 

טעות מספר 4: יש הבדל עצום אם מהרגע שפרצו לכם לאינסטגרם או פרצו לכם לפייסבוק ולא עשיתם ראש בקיר ונתתם לחרדות להשתלט עליכם ופניתם אלינו לגורם מקצועי שיפתור את הבעיה כאשר הקרקע בתולית, זאת אומרת לא עשיתם כל ניסיון לשחזור ולא לחצתם על כפתורים סתם ולא הערתם את האקרים, כן למי שלא הבין כמו שמקודם כל פעולה לא מקצועית ורשלנית שהיו עושים כדי לנסות לפרוץ לכם בקלאמזיות הייתם מיד מקבלים עליה התראה כעת התהפכו היוצרות וכעת האקרים ששולטים בחשבון מקבלים התראות על כל ניסיון שלכם לבקש קודים או לנסות לשחזר ולכן רוב מוחלט של האקרים כשהם מקבלים התראות על נסיונות בנוגע לחשבון , האקרים הטורקים עשוים באגים שכפתורים באפלקציה לא יעבדו לכם תלחצו גם 100 פעם ולא תעברו לדף הבא, חלקם עושים באגים שתתקבל הודעת שגיאה גם באינסטגרם וגם בפייסבוק, וחלקם עושים שהמכשיר האייפון / אנדרואיד שלכם פשוט לא יזכור אתכם יותר! בחזרה לעניינו, אם לא עשיתם טעויות ראש בקיר והבנתם שאין טעם להעיר את האקרים שבפנים אבל רוני למשל שפרצו לה בשעה 10:00 בדוגמא שלפנינו לא עשתה טעויות של להעיר את האקרים שבחשבון אבל מנגד חשבה שאם היא תחכה זה יחלוף.. ממש גאונות בטוחה שחשבת על זה לבד? והנה הגיעה לה השעה 14:00 והפטנט של לחכות משום מה לא עובד .. היא סוף סוף מחליטה לפנות אלינו לסייבר מאיג בוואטסאפ, העניין הוא שלא כל חשבון הוא בר שחזור והרבה חשבונות שנפרצו קשה עד בלתי אפשרי לשחזר  וחייבים להיות מאוד מדויקים בתהליך,רוני פונה אלינו והיו לנו הרבה מקרים כאלו : הדו שיח הוא כזה: רוני: היי סייבר מאיג פרצו לי לאינסטגרם מה אפשר לעשות? נציג: עונים היי רוני לפני כמה זמן פרצו לך? ומה שם החשבון באינסטגרם? רוני: פרצו לי בבוקר והשם של החשבון זה …. נציג: בודק לך. היי רוני החשבון שהזכרת לא קיים בחיפוש באינסטגרם, תבדקי גם דרך חברה שעקבה אחריך ביום יום ותעדכני אותי אם אני צודק. רוני: כן בדקתי הרגע עם חברה האינסטגרם לא קיים בחיפוש איך זה יכול להיות הרי לא אמרתי לאנשים לדווח ולא עשיתי פעולות להעיר את האקרים שבפנים, נציג: אבל שכחת את מרכיב הזמן שאינסטגרם חוסמת את החשבון לצמיתות על זה שהאקרים שולחים לאנשים הודעות של ספאם ומעלים תמונות פרטיות עם טענות של מידע מוטעה ולכם אינסטגרם חוסמת את החשבון לצמיתות, רוני: אז מה אני יכולה לעשות? נציג: טכנית החשבון שלך אבוד היית צריכה לפנות אלינו בזמן סביר מהרגע שפרצו לך ולא להשתאות ולבזבז את הזמן כעת נשאר רק הפתרון האחרון שאפשר לנסות לשחזר את האינסטגרם מפריצה וחסימה לצמיתות על ידי עורכי הדין שלנו אבל זה תהליך שונה ומורכב  שלוקח לפחות שבוע וחצי אם לא יותר סטטיסטית.

ביקורות אותנטיות של אנשים שהצלחנו להחזיר להם את האינסטגרם והפייסבוק שנפרצו

נגן וידאו אודות פרצו לי לפייסבוק וגם פרצו לי לאינסטגרם
נגן וידאו אודות Her Instagram was hacked, and we recovered it from the hack
נגן וידאו אודות חסמו לה את האינסטגרם
נגן וידאו אודות פרצו לאינסטגרם ופרצו גם לפייסבוק של לינוי אשרם
נגן וידאו אודות פרצו לי לחשבון האינסטגרם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

כתיבת תגובה