Search
Close this search box.
חסמו לי את האינסטגרם

ישנם מספר סוגי חסימות באינסטגרם

אם נחסמת באינסטגרם וכתוב לך "הודעת שגיאה באינסטגרם" אז הסיבה לכך היא כי אינסטגרם עשו עדכון לפני חודש שהם חוסמים את מי שהם מזהים שנכנס לאינסטהפולו אז אם נחסמת באינסטגרם זה כנראה כי הם זיהו שנכנסת ולכן נחסמת, להיכנס לאפליקציה כדוגמת אינסטהפולו מאז ומעולם זה היה מנוגד לחוקי האינסטגרם אלא שבעדכון מלפני חודש אינסטגרם יודעת לזהות זאת יותר במדויק וזאת הסיבה למה גם אם היית משתמש באינסטהפולו שנים והכל היה בסדר כעת הכל השתנה ולכן נחסמת באינסטגרם.

אם נחסמתם מהשימוש באינסטגרם ואתם סבורים שחסמו לכם את החשבון או פרצו לכם לחשבון האינסטגרם אתם מוזמנים לפנות אלינו במיידי בוואטסאפ 053-543-7008 לקבלת עזרה מיידית, ככל שיעבור הזמן ולא נקבל עזרה מקצועית הסיכויים לשנות את המצב פוחתים משמעותית ויש יתרון לפעולה מהירה ומקצועית.

נחסם האינסטגרם הודעת שגיאה

אם חשבון האינסטגרם שלך נחסם ואינך יכול לעקוב אחרי משתמשים אחרים, או לתת לייק לפוסטים של חברים או להשאיר תגובות. אם אתה רואה את ההודעה שכתוב "משהו השתבש" בכל פעם שאתה רוצה לבצע אחת מהפעולות הללו, חשוב להבין שיש הבדל שונה לחלוטין מהשעיית אינסטגרם שבה אינך יכול להיכנס לחשבון שלך לבין חסימה שבה כל המסך לבן אבל אתה עדיין בתוך חשבון האינסטגרם שלך

חסמו לי את האינסטגרם מה לעשות?

אם חשבון האינסטגרם שלך נחסם ואינך יכול לעקוב אחרי משתמשים אחרים, או לתת לייק לפוסטים של חברים או להשאיר תגובות. אם אתה רואה את ההודעה שכתוב "משהו השתבש" בכל פעם שאתה רוצה לבצע אחת מהפעולות הללו, חשוב להבין שיש הבדל שונה לחלוטין מהשעיית אינסטגרם שבה אינך יכול להיכנס לחשבון שלך לבין חסימה שבה כל המסך לבן אבל אתה עדיין בתוך חשבון האינסטגרם שלך.

איך לדעת למה נחסמתי באינסטגרם?

תוכל לדעת אם החשבון שלך הושעה אם תקבל התראה קופצת המציינת זאת בעת הכניסה לחשבונך. ייתכן שתקבל אזהרה, או השעיה מידית. כדי לבדוק זאת עבור לפרופיל האינסטגרם שלך
1 לחץ על הגדרות
2 לחץ על עזרה
3 פתח את סטטוס החשבון
4 בקטע 'סטטוס חשבון', תוכל לגלות אם פרסמת משהו שלא היית צריך לעשות ומה אתה יכול לעשות בנידון.
פתרון בעיות של שגיאות התחברות באינסטגרם והתראות מושבתות יכול להיות מאתגר, אבל אחת הדרכים לזהות את הבעיה היא לגרום לחבר לחפש את החשבון שלך מהאפליקציה שלו. זה יכול לעזור לך לקבוע אם הבעיה היא שגיאה, אז האינסטגרם שלך עדיין קיים ואתה רואה שהחשבון פעיל והכל נראה מבחוץ כרגיל, אבל אם קיבלת חסימה זמנית או השבתה לצמיתות אז כאשר תחפש את השם משתמש דרך חבר שלך באינסטגרם שלו אתם לא תמצאו את החשבון ואם ממש תתאמצו אתם תראו שכתוב במקום השם משתמש של החשבון כתוב Instagram User וזה אומר שקיבלת חסימה חזקה.

למה חסמו לי את האינסטגרם?

יש כל כך הרבה סיבות מדוע נחסם לך החשבון אינסטגרם בין היתר אולי כי:

1 הפרת תנאי התקנה או את הנחיות הקהילה של אינסטגרם, למשל על ידי פרסום תוכן המוגן בזכויות יוצרים, בלתי הולם או מטעה.
2 אולי בגלל שהתקנת אינסטהפולו ואינסטגרם עלתה על זה בבדיקה שלה לאיתור תוכנה אסורה ומפוקפקת של אינסטגרם
3 אולי כי השתמשת בבוטים או שילמת עבור קניית עוקבים.

4 אולי כי האלגוריתם של אינסטגרם טעה וחשב שזיהה בחשבונך משהו שאסור ועובר על כללי הקהילה של אינסטגרם.

ביקורות של אנשים שנחסם להם האינסטגרם

נגן וידאו אודות פרצו לי לפייסבוק וגם פרצו לי לאינסטגרם
נגן וידאו אודות נחסם לי האינסטגרם
נגן וידאו אודות חסמו לה את האינסטגרם
נגן וידאו אודות cover-reivew-of-linoy-ashram-on-the-instagram
נגן וידאו אודות פרצו לי לחשבון האינסטגרם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

כתיבת תגובה

error: The content is protected by copyright